نصب و راه اندازی نرم افزار CRM

فراموش نکنیم که هدف هر کسب و کاری، ایجاد و حفظ مشتری است. سی ار ام نیز همانطور که در نام خود به آن اشاره دارد (Customer Relationship Management) در راستای تحقق مدیریت ارتباط با مشتری به وجود آمده است. نرم افزار CRM جهت بهبود تجربه مشتری، مجموعه‌ای از ابزارها، تکنولوژی و فرآیندها را در بر می‌گیرد. این نرم افزار به سازمان‌ها کمک می‌کند
CRM در سازمان‌ها در چهار نوع دسته‌ بندی می‌شود: CRM تعاملی، CRM عملیاتی، CRM تحلیلی و CRM استراتژیک

CRM چیست؟

CRM در سازمان‌ها در چهار نوع دسته‌ بندی می‌شود: CRM تعاملی، CRM عملیاتی، CRM تحلیلی و CRM استراتژیک

CRM تعاملی

این سیستم پل ارتباطی شما با مشتریان و نمایندگان، تامین کنندگان، توزیع کنندگان و غیره خواهد بود.

CRM عملیاتی

CRM عملیاتی شامل خدمات ارائه شده به مشتریان سازمان می‌شود. با این خدمات، به نیاز هر مشتری پاسخ درست داده می‌شود.

CRM تحلیلی

در تدوین هر استراتژی در سازمان از اطلاعات CRM استفاده میشود، داده های حاصل از CRM برای تصمیم گیری استفاده میشود

CRM استراتژیک

استراتژی در سازمان جهت جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و توسعه روابط با مشتریان صورت می‌گیرد.

امنیت

امنیت اطلاعات در CRM بخش حیاتی به شمار میرود چرا که تمامی استراتژی سازمان و اطلاعات و مستندات ذخیره شده اند

پشتیبانی

قطعا CRM در بخش های مختلفی بسیار بزرگ به نظر میرسد و نیازمندپشتیبانی قدرتمندی برای آن میباشد

قابلیت‌های اساسی Microsoft Dynamics CRM

با ورود CRM به سازمان، لازم نیست فرآیندهای سازمانی تغییر کند بلکه CRM مطابق فرآیندهای سازمان شما سفارشی می شود.

توسعه نرم افزاری

فرم های نامحدود

گزارش های پیشرفته

ایجاد گردش کار

مزایای CRM ابری مایکروسافت

مزایایی که شما در سرویس ابری مایکروسافت دریافت خواهید کرد

صرفه جویی
هزینه ها
انتقال
سرویس
حفظ
امنیت
ماژول های
سفارشی