
وفادار سازی مشتریان در مای مشتری چطور انجام خواهد شد؟
در چندین سال گذشته سعی کرده ایم مشتریان ما از برنامه های بروز برای وفادارسازی مشتریان خود استفاده کنند

ساخت
شبکه فروش
اینکه شما بتونید برای مجموعه تون شبکه فروش راه اندازی کنید و از مشتریانتون کسب درآمد کنید حتی اگر از شما خرید نکنند!!!

ساخت
کلاب شیرینگ
شما و دوستان تون میتونید مشتریان خودتون رو باهم به اشتراک بزارید البته به شرط نیازمندی مشتریان و هم خونی بیزینس ها
ویژگی های باشگاه مشتریان مای مشتری
تقریبا اکثر بیزینس ها و شرکت ها تعریف واحد و مشخصی از باشگاه مشتریان دارند اما کدام از آنها واقعا در عمل کاربرد دارن و برای بیزینس ما کارایی بیشتری خواهند داشت اینکه شما کدوم رو انتخاب کنید بستگی به بیزینس و اهداف شما خواهد داشت این نکته رو هم اضافه کنیم باشگاه مشتریان مای مشتری قابلیت هرگونه برنامه نویسی و شخصی سازی را داراست

طراحی رفتار خرید هر کسب و کار
با توجه به تنوع در نوع کسب کار ها اعم از خدماتی و یا محصول محور بهترین راه برای افزایش فروش هر بیزینس پیدا کردن الگوریتم رفتار خرید مشتریان میباشد ، به طور مثال اکثرا افراد با احساساتی شدن خرید های بیشتری انجام میدهند به همین دلیل توصیه میکنن اگر خوشحالید پول زیادی رو در جیب تون نزارید چون قطعا اون پول خرج خواهد شد
شناسایی مشتریان وفادار و ترغیب آنها به خرید بیشتر
تبدیل بینندگان بیزینس شما به مشتریان شما
بررسی تحلیلی و گزارشات اطلاعات خرید و مشتریان

چطور بازاریابی شبکه ای از طریق مشتریان اتفاق می افتد؟
یک قانون نانوشته بین تمامی کسب و کارها وجود داره اون هم اینه که زمانی که در یک بیزینس تبلیغات دهان به دهان شکل بگیره میتونیم بگیم سرعت رشد و پشرفت شما در برند شدن کسب و کار تون بیشتر میشه
تبلیغات دهان به دهان مشتریان یک بیزینس
استفاده از تبلیغات رایگان و چند برابر موثر بودن مشتریان
افزایش فروش و مشتریان جدید کسب و کار بدون نیاز به هزینه تبلیغات

تعامل با مشتریان و پرسونای مخاطب
برای اینکه بتونیم نیازهای اساسی مشتریان رو پوشش بدیم باید پرسونای مخاطب مون رو بدونیم و پایه تبلیغات مون رو براساس اون بنا کنیم دانستن این اطلاعات کمک فراوانی به شما در کمپین های تبلیغاتی و… خواهد کرد
شناخت پرسونای مخاطب کسب و کار
بررسی و تحلیل پرسونای مخاطب در کسب و کار
برنامه ریزی کامل و جامع استراتژی کسب وکار با توجه پرسونای مخاطب

تحلیل و گزارش
یکی از مهمترین قسمت های هر باشگاه مشتریان تحلیل و گزارش آمار و ارقام مربوط به بیزینس شماست در صورتی که این اتفاق نیفتد شما نمیتوانید مثبت و یا منفی بودن حرکات بیزینس خود رو متوجه بشید
مستند سازی اطلاعات کسب و کار
تحلیل آمار و ارقام و مقایسه با گذشته جهت بررسی مثبت یا منفی بودن آن
برنامه ریزی آینده کسب و کار با توجه به تحلیل های انجام شده
مزایای استفاده از باشگاه مشتریان مای مشتری چیست؟
تعامل بیشتر با مشتریان ، ایجاد شبکه قدرتمند فروش و کشتریان و کسب درآمد مجموعه ها از آن ، طراحی رفتار مشتریان و پیش بینی بازار ، برگزاری قرعه کشی و بازاریابی شبکه ای به صورت دهان به دهان از جمله ویژگی های مهم باشگاه مشتریان مجموعه مای مشتری میباشد.

کلاب شیرینگ
تا به حال به این فکر کردید که مشتریان شما میتونن از مشاغل مرتبط به شما استفاده کنند و شما از این طریق درآمد داشته باشید

شخصی سازی
ما در گروه مای مشتری این توانایی را داریم که بتوانیم هر نوع شخصی سازی را که مشتریان ما درخواست کنند را انجام دهیم

تحلیل و گزارشات
نکته به شدت مهم و اساسی در هر کسب و کار تحلیل و بررسی گزارشاتی است که کمک به پیشرفت برند و مجموعه شما را داشته باشد

پشتیبانی
پشتیبانی بخش مهمی از هر کسب و کاریست و شما با ثبت تیکت در سامانه باشگاه مشتریان و یا تماس میتوانید مشکل خود را سریعا برطرف کنید