طراحی کمپین و تدوین استراتژی

گروه مای مشتری 0 تا 100 کمپین های تبلیغاتی و تدوین استراتژی شما را انجام میدهد
تدوین استراتژی و طراحی کمپین های تبلیغاتی هر دو یک روی سکه هستند

ما چطور برای مشتریان مون طراحی کمپین و تدوین استراتژی میکنیم؟

در ساختار یک آژانس تبلیغاتی، چهاربخش اصلی تحت یک مدیریت فعالیت می‌کنند. این چهار بخش شامل: مدیریت تبلیغات، مدیریت خلاق، مدیریت امور رسانه‌ها، مدیریت امور مالی و اداری هستند. کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از اتفاقات نامرتبط نیست بلکه عبارت از فعالیت‌های تبلیغاتی چند جانبه برنامه‌ریزی شده، مداوم و مرتبط با یکدیگر با هدف مشخص و برای مخاطب مشخص است. 

1.کمپین های تبلیغاتی

در مدیریت تبلیغات، مجموعه عملیات برنامه‌ریزی شده برای تبلیغ کردن یک مؤسسه یا کالاهای آن را، برنامه تبلیغاتی، یا کمپین تبلیغاتی می‌گویند.

2. تدوین استراتژی

هر فعالیتی، اعم از آنلاین یا آفلاین، که به یک کسب و کار کمک می‌کند تا به اهداف فروش استراتژیک کوتاه مدت یا بلند مدت خود نزدیک شود ، بخشی از استراتژی بازاریابی است

ارزیابی کسب و کار جدید منجر به تولید مشتری های جدید و وابستگی مشتریان به کسب و کار شماست

تجزیه و تحلیل کسب و کار

تا حالا چند بار براساس عدد و رقم کسب و کار خود رو تجزیه و تحلیل کردید آیا میدونید مشکل کسب و کار شما کجاست ؟  افزایش فروشی در چند سال گذشته تجربه نکردی ؟ 

تفکر استراتژیک

آیا تا الان سند استراتژی برای کسب و کارت تعریف کردی ؟

کسب هدف

آیا تا به حال به هدفی که برای خودت تعیین کردی رسیدی؟

پیشرفت کسب و کار

هر چند وقت یکبار کسب وکارت رو آنالیز میکنی و پیشرفتت رو میسنجی؟

پشتیبانی مشتری

چند تا از مشتریانی که قبلا ازت خرید کردن رو هنوز در چرخه خرید داری؟